josefinisthebest

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

nu är allt skit

Av Josefin Hedström - 29 maj 2013 23:35

att förklara hur jag känner är ganska svårt, de finns mycket jag vill säga men vet inte om ni förstår.

rädd som fan för att bli lämnad själv igen. 

sitter där o försöker torka sina tårar försöker prata med vänner men dom förstår inte

allt man strävar efter rasar bit för bit. 

allt man får tillbaka är falskheten och svek. 

ibland kan man tro att nånting är bra men så mins man hur de gått förra gången.

du va min vän. kunde lita på dig. 

du svek. vi backade alltid varandra och när de va piss så höll vi tillsammans. 

grinade jag så drinade du. 

hur kunde du ?

de minnen som fanns som aldrig försvinner. 

dig som jag litade på du va den som svek. 

den enda som förstårr när de kändes som skit

hur kan du svika mig efter alla dina ord?

du är den vännen jag haft sen jag varit litet barn.

vi va som systrar. vi kallade oss så. 

ett löfte är ett löfte men de verka inte spela nån roll för dig

även om du säger förlåt så har du grävt djupa sår

hur kan man svika sin bästa vän ?

hur kan man glömma allt som hänt?

alla känslor som man kännt?

varför förstår ni inte när mina tårar rinner ner?

varför händer allting mig ? 

jag orkar inte leva här nere i skiten ! 

har aldrig kännt mig älskad o värdefull

har inte vågat finna vänner 

i tidig ålder börja jag skära upp mig själv

de jag lever för är ingenting

har ingenting kvar

jag pallar inte mer

orkar inte vara här

kan ingen ta mig som jag är ? 

dom jag har vågat ge min kärlek har krossat mig helt

jag har levt i lögner

hur kan jag vara så dum o tro att någon bryr sig om mig

du säger du vill se mig glad.

ni har krossat mitt hjärta

är på ruta 1

som en soppfläck blev jag soppad under mattan !!!

ni va alla mot mig!


ni som tror ni känner mig.. jag har varit med om allt.. rykten.  droger.  falska vänner.  lögner.  falska förhoppningar.  deperition.  ärr på armarna.  försökt ta livet flera gånger....  allt ni gjort värre har satt sig i mitt fucking liv och de kommer alltid sitta kvar där ! hade folk varit mera oberoende av att försöka förstöra andras liv för att dom väljer dumma vägar. när de började snack så kunde ni väl bara lägga ner och inte förvärrat de och förstorat. hoppas de som hänt mig händer er dag så ska ni få se hur jävla svårt de är att komma tillbaka till livet efter sånt här skit.! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Hedström - 17 juni 2013 00:54


han är mitt ljus i mörkret. min ork på dagarna. min livsgnista för att leva. han är mitt hopp om att allt kommer att bli bra. Han är mitt stöd, min vägledning och bäst av allt han är min. han håller de dåliga ifrån mig. han är min hjälte i mardrömmar...

Av Josefin Hedström - 13 juni 2013 23:23

4 dagar utan André nu. Jag vet inte hur de skulle gå om de va ännu längre. Imorgon kommer han hem! Har längtat ihjäl mig. I 4dagar har jag varit som en jävla zombie. Blir psyk av att vara borta från honom. ...

Av Josefin Hedström - 13 juni 2013 01:12

3 dar utan André. De svider i hjärtat. Snart Fredag o får äntligen träffa honom igen ! ...

Av Josefin Hedström - 12 juni 2013 01:56

kan inte sova. alla tankar ba flyger runt i huvudet o krockar med varandra så alla blir till en stor mardröm. huvudet värker och jag kan inte blunda. sömn problemen. ...

Av Josefin Hedström - 11 juni 2013 23:30

dagar som dom här är inte värda att leva. jag ska lösa våra problem o inte gömma dom nå mer. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards